Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by FakePlasticLife on Sun Feb 08, 2015 10:35 pm

hmm hitman nie pun x tahu mana kedudukan dia yg sebenar.. dpt commission utk sebarkan info, atau dia benar2 yakin ttg perjalanan dana nie akan smpi pd SH2 mcm kita nie..

stakat org2 kat pejabat sepang, semua sy dah jumpa byk kali..
dr jumpa sj2 nak tny perkembangan & jumpa nak minta semula wang pelaburan.. 7x dah minta, gagal! mcm2 alasan diorang kasi.. fed up dah..
tp x pasti siapa si Hitman nie.. kunun2 direct info sama PC..
hmm iye sgt ke tu?
avatar
FakePlasticLife

Posts : 11
Join date : 2015-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by brontox on Sun Feb 08, 2015 9:21 pm

kata2 hitman yang sempat sy print screen dahulu.. jadikan pegangan dan bukti.. fahamkan kata2 nya.



klu gambar tak jelas, sila right klik pada gambar, dan pilih open image. Rolling Eyes

brontox

Posts : 4
Join date : 2015-02-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by brontox on Sun Feb 08, 2015 9:05 pm

salam semua. xsempat nak reg lagi kat sini. post2 sebagai guest dulu. Wink

sabar jgn buat tindakan fizikal ye kawan2. tindakan dan seksa ALLAH amatlah tidak terperi sakitnya kepada orang2 yang begitu. sama2 kita doakan supaya mereka yang begitu terima balasan yang setimpal . mereka sudah terlalu kerap memungkiri janji mereka. maka nantikanlah pembalasan mereka. jika mereka fikirkan mereka tidak takut akan doa orang yang mereka aniaya, x kisahlah, hati mereka mgkin sudah kelam. pesan saya pada semua rakan2, dan smua yang membaca di blog ini, tadahkan tangan, ALLAH maha mendengar. ALLAH maha memahami. ALLAH maha mengerti. setiap perbuatan mereka sedia tercatit di atas bahu mereka oleh 2 malaikat yang ditugaskan di atas bahu kiri kanan mereka. biarkan mereka. sampai masa balasan itu tiba, mereka akan sedar di saat itu mahu mencari kesemua sh yang telah mereka aniaya amatlah sukar.

nantikanlah pembalasan dari yang maha esa. ALLAH x pernah memungkiri janji NYA. innALLAH hama'azhalimin. ( sesungguhnya ALLAH berserta dengan orang2 yang terzalimi ). lambat atau cepat mereka PASTI menikmati doa orang teraniaya tersebut.

sekadar semangat dan renungan bagi rakan2 sh yang tidak tahu kemana mahu mengadu. YAKIN akan ALLAH. saya rasa ramai yang yakin dengan dana ini, tapi sampai bila harus kami sh ini dibohong dengan janji2 agihan dah mula ?.. sampai bila ?..

ALLAH maha besar. nantikan balasan ALLAH. YAKIN, PASTI.

brontox
Guest


Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Jutawan Fakir on Sun Feb 08, 2015 5:46 pm

Hahaha..Tepat dan jitu apa yg di perkatakan oleh Admin.Modus Operandi penipuan BAPAK2 LANUN memang begitu caranya.Pertama : Info hendaklah di wajibkan berasa Lemak manis dan hendaklah ada Krim.Selepas semua geng2 positif Dana Haram taik Kucing ini di sajikan dgn Info Lomak Manis berkrim susu cap Air Liur Basi,Maka time tersebut jugalah BAPAK LANUN akan keluarkan INFO TOPUP minta duit EHSAN.Geng2 positif yg dah terjelepuk syukur dgn berlinangan air mata kerana dgn Info Lomak manis cap Air Liur Basi td akan terasa ingin menopup utk mendptkan TT Direct kerana ingin jadi bertambah kaya raya.hahaha..Aku lihat mudah sungguh si Bapak Lanun nak dptkan duit "SEGERA" dr poket geng2 positif tahap jembalang tanah ni.Hanya bermodalkan INFO LOMAK MANIS CAP AIR LIUR BASI..

Jutawan Fakir

Posts : 10
Join date : 2015-02-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Admin on Sun Feb 08, 2015 10:30 am

selasa ini info yang menggembirakan untuk buat sh bertahan lagi smggu lagi. lepas tu smggu dtg alamak delay lagi, info manis keluar untuk sh bertahan lagi semggu dua lagi. last2 sampai ke hujung tahun.. puii. affraid
avatar
Admin
Admin

Posts : 12
Join date : 2015-01-19

View user profile http://danahjjasman2.forumms.net

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Jutawan Fakir on Sun Feb 08, 2015 10:06 am

Entah lah ..

Jutawan Fakir

Posts : 10
Join date : 2015-02-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by FakePlasticLife on Sun Feb 08, 2015 2:38 am

wsalam THJF.. knp THNgok x turut sama.. he he
avatar
FakePlasticLife

Posts : 11
Join date : 2015-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Jutawan Fakir on Sat Feb 07, 2015 8:54 pm

Eh..lupa nak kasi salam td..Assalamualaikum semua...

Jutawan Fakir

Posts : 10
Join date : 2015-02-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Jutawan Fakir on Sat Feb 07, 2015 8:52 pm

Sebenarnya aku tahu kisah dana ni dari A sampai Z.Sbb tu aku boleh bg gerenti dana yg di tunggu -tunggu oleh puak2 positif tahap dewa jembalang tanah memang tak ada.Satu kumpulan Sindiket yg "Run" dana haram berjadah bin tahik kuda jembalang pasir..hahaha..Ini ayat pembuka tirai di forum baru kita..

Jutawan Fakir

Posts : 10
Join date : 2015-02-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Jutawan Fakir on Sat Feb 07, 2015 8:48 pm

Testing microfone..1234567..Ada bunyi..

Jutawan Fakir

Posts : 10
Join date : 2015-02-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by FakePlasticLife on Sat Feb 07, 2015 2:23 pm

ikut kata so called INFORMER KING, selasa nie ada berita bikin senyum smpi tlinga.. hanya setakat BERITA & INFO aja la..
lepas tu 'Ana mula menjenin & terjelepuk sujud syukur sampai berlinagan mata air'
wot a fu**king joke!
avatar
FakePlasticLife

Posts : 11
Join date : 2015-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Admin on Fri Feb 06, 2015 10:42 am

penipuan masih berjalan seperti biasa rasenye. dgr khbar sampai hujung mggu ke tiga bulan dua pengeluaran sampai ke pengagihan. yang janji macam nak kiamat cakap pengeluaran thn lepas pasti tu ape pulak ?.. penipu tahap orang yang otak kurang lah..
avatar
Admin
Admin

Posts : 12
Join date : 2015-01-19

View user profile http://danahjjasman2.forumms.net

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by FakePlasticLife on Fri Feb 06, 2015 9:43 am

apa cerita menarik ttg penipuan terkini?
avatar
FakePlasticLife

Posts : 11
Join date : 2015-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by sharpshooter on Sun Jan 25, 2015 8:23 pm

dengar2 ade dugaan kecik lagi nak lepaskan dana ni. dah bertahun2 dah oi asyik dugaan je.. sampai bile nak habis... macam2 alasan.. setiap thn permainan yang sama saje.. lepas satu alasan ade lagi alasan. x akan habis alasan tu.. pembohong punya manusia.. mula2 dugaan kecik, lepas tu besar.. password la ape la.. lepas ni recycle balik alasan lama, org luar ganggu la ape la.. padahal dana dah ade kat malaysia pun.. haraam betullah mereka ni.. Mad

sharpshooter
Guest


Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by sharpshooter on Sat Jan 24, 2015 9:42 pm

ade forum baru ke.. dgr2 tunda lagi pasal password.. macam harrremm.. lol!

sharpshooter
Guest


Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by akilis on Tue Jan 20, 2015 12:07 am

bagus ade juga inisiatif mcm ni, dari nak hadap orang2 pengecut di forum sebelah itu. terima kasih pada yang buat forum ini. cheers

akilis
Guest


Back to top Go down

Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Admin on Mon Jan 19, 2015 9:14 pm

testing 1 2 3

avatar
Admin
Admin

Posts : 12
Join date : 2015-01-19

View user profile http://danahjjasman2.forumms.net

Back to top Go down

Re: Pandangan masing2 mengenai dana ini.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum